چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

 

همانطور که می دانید شرکت فیلیپس یکی از معروف ترین برند های تولید لوازم برقی در جهان بوده که در کشور هلند فعالیت می کند. برند فیلیپس تمامی محصولات خود را با نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید کرده است؛ یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت ریش تراش بوده، که در انواع طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده است. ریش تراش یا ماشین اصلاح های برند فیلیپس در دنیا بسیار معروف هستد که در ادامه چند تا از معروف ترین و با کیفیت ترین ریش تراش های فیلیپس را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ریش تراش فیلیپس S5588/38

 

ریش تراش فیلیپس S5588/38 یکی از ماشین های اصلاح باکیفیت و مرغوب کمپانی فیلیپس بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، از این دستگاه می توانید به صورت خشک و تر و یا با استفاده از فوم و ژل استفاده نمایید، همچنین مخزن مو این دستگاه را می توانید با فشار دادن یک دکمه باز کرده و زیر شیر آب شست و شو دهید.

 

ریش تراش فیلیپس سری 5000 به صورت کاملاً انعطاف پذیر ساخته شده است و در موقع اصلاح کردن به درستی بر روی قسمت های پوست حرکت می کند. جنس بدنه ی این ریش تراش فیلیپس مدل S5588/38 زیبا و با کیفیت از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در مقابل هر ضربه ای مستحکم بوده و آسیبی نمی بیند. با وجود استحکام بالا، وزن این محصول بسیار مناسب است و به آسانی می توانید آن را همراه خود حمل کنید و حتی ساعت ها به راحتی از آن استفاده کنید و احساس خستگی نکنید، این محصول دارای قابلیت ضد آب بوده و می توانید به راحتی آن را در زیر دوش آب استفاده کنید.

2- ریش تراش فیلیپس مدل QP2520

https://0rz.tw/Vrpag

ریش تراش فیلیپس QP2520 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و پر طرفدار برند فیلیپس می باشد، این دستگاه دارای طراحی بسیار خاص و شیکی بوده که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد؛ چرا که دارای طراحی کاملا ارگونومیک و زیبایی بوده و خیلی شیک و منحصر به فرد ساخته شده است.

 

جنس بدنه ی ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است، که در مقابل هر نوع ضربه، فشار، خط و خش و … بسار با دوام خواهد بود. بدنه پلاستیکی این محصول در عین اینکه دارای مقاومت زیادی بوده، دارای وزن خیلی کم و قابل حملی نیز می باشد که به راحتی می توانید به همراه خود این محصول را حمل کنید.

 

تکنولوژی اصلاح ریش تراش فیلیپس به صورت برش فویلی بوده و اصلاحی کاملا منظم و دقیق را برای شما انجام خواهد داد. این دستگاه ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 امکان استفاده به شکل خشک و مرطوب را برای شما فراهم کرده است، به طوری که شما این امکان را دارید که از این دستگاه هم به شکل خشک و هم بدون کف استفاده کنید.

3- ماشین ریش تراش فیلیپس مدل SP9860

 

اگر به دنبال ماشین ریش تراش پر قدرت هستید، ریش تراش فیلیپس مدل SP9860 سری 9000 بهترین انتخاب برای شما است. این محصول طوری ساخته شده است که می توانید به راحتی بعد از اصلاح، سری ها و بدنه دستگاه را شستشو دهید.

 

ریش تراش فیلیپس مدل SP۹۸۶۰ دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ بوده، که به راحتی خراب نمی شوند. همچنین ریش تراش فیلیپس به گونه ای طراحی شده است که بعد از 20 دقیقه شارژ شدن 60 دقیقه می توانید به صورت مدوام از آن استفاده کنید.

 

از جمله قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به فناوری nanoTech تیغه ها اشاره کرد که باعث می شود تیغه ها دوام بیشتری داشته و بسیار تیز و قوی عمل کنند. تکنولوژی دیگر این دستگاه، superb skincomfort نام دارد که همان رنگدانه های فلزی کار رفته در حلقه های دور شبکه است.

 

این تکنولوژی باعث کم شدن اصطحکاک دستگاه با صورت شما می شود. تکنولوژی Contourdetect نیز برای ریش تراش فیلیپس SP9860 در نظر گرفته شده که باعث میشود سری دستگاه در تمامی جهات حرکت کرده و حتی موهای ضخیم در نقاط انحنا دار مانند چانه و گردن را نیز کوتاه کند.

 

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000000TqHlIAK

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/JulieGiles1

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/4a380460-2faf-421a-9c91-ad4f920c891e/dashboard

http://bazar.5zszv.edu.sk/user/profile/2108987

https://jobs.ict-edu.uk/user/juliegiles1/

https://harvard.ltd.education/user/juliegiles1/

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/juliegiles1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=Main&screenType=change

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://chiyab.ir/

https://www.pubpub.org/user/julie-giles

https://ucc.ltd.education/user/juliegiles1/

https://ict-edu.uk/user/juliegiles1/

۷بازی جذاب برای آموزش رنگ به کودکان، یادگیری رنگ‌ها با بازی

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

۷بازی جذاب برای آموزش رنگ به کودکان، یادگیری رنگ‌ها با بازی

یک یار خوب برای کنکور شما! معرفی گروه مشاوره کنکور نوتروفیل

 یک یار خوب برای کنکور شما! معرفی گروه مشاوره کنکور نوتروفیل

کنکور!  آزمونی که همراه با کلی ماجرا بعد از 11 سال درس خوندن به سراغ دانش آموزان میاد و کوله باری از اتفاقات مختلف رو به ارمغان میاره. خیلی از ما ها زمانی که اولین صحبت ها و هشدار ها رو شنیدیم این جمله رو گفتیم که " هنوز خیلی مونده ! من کجا وکنکور کجا" . چشم به هم زدیم و الان زمانش رسید و رسما شدیم یه کنکوری : )

میشه گفت کنکور یکی از هزاران مسیری که هست که میتونه تورو به آرزو ها و رویای های قشنگت برسونه.اما قبل از پا گذاشتن تو هر مسیری باید درست راه رفتن رو بلد بود ! مسیر کنکور ، فقط تو مطالعه کتاب و درس خلاصه نمیشه و بسیار فراتر از تصورات ماست. برای پیدا کردن مسیر و روش درست کنکور خدمات مختلفی در طی سال های اخیر به وجود اومد که یکی از مهم ترین اون ها موسسات آموزشی بود. این موسسات با ارائه خدمات مختلف باعث تسهیل راه پر پیچ وخم کنکور شدند. البته ناگفته نماند که خیلی از اون ها هم این هدف رو دنبال نمیکردن و افکار دیگه ای در سر داشتند و همین باعث شد تا خیلی از دانش آموزان نتیجه های خوبی رو نگیرند.بدین ترتیب انتخاب یک موسسه مطمئن و حرفه ای شد دغدغه همه دانش آموزا !

در ادامه میخوام که شمارو با یکی از بهترین و معتبر ترینِ این موسسات آشنا کنم.

 

نوتروفیل !

داستان  از اونجایی شروع میشه که بین همه اعضا گلبول سفید ، یه عضو خیلی کاربلد و متبحر بلند میشه و وظیفه دفاع در برابر بیماری ها رو قبول میکنه. کمک میکنه تا بدن راه درست خودش رو پیش ببره و موانع رو براش سهل و آسون میکنه.

همراهم شو تا بیشتر درباره انتخابت مطمئن بشی !

بنیاد علمی آموزشی نوتروفیل ، محلی است برای تولد پزشکان ، معلمان ، مهندسان(و....) آینده !  این موسسه با هدف ایجاد عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان ایران پا به عرصه گذاشت ؛ از سال 1384 فعالیت خود را شروع کرد و آن را به بهترین نحو ادامه داد. با ارائه بی نظیر ترین خدمات باعث شد تا هزاران رتبه برتر در طی سال  های متوالی، متولد شوند و با کمک های بی دریغش رویا های آنان را در واقعیت به تصویر کشید.خدمات گسترده تیم نوتروفیل باعث شده است تا به یکی از بهترین موسسات کنکوری تبدیل شود. در اینجا ، شما با چیز هایی روبه رو خواهید شد که اولین و بهترین است.

 

خدمات تیم مشاوره کنکور نوتروفیل در چند مورد خلاصه نمیشه اما به صورت اجمالی به چند مورد اشاره میکنم تا همچنان مطمئن باشی که تو جای درست قدم گذاشتی ... : )

- مهم و ترین و اصلی ترین موردی که بهش اشاره میشه ، وجود مشاوران فوق حرفه ای در این تیم هست که اصلی ترین ویژگی این مشاوران رتبه برتر بودن اون ها در کنکور هست. مشاوران تیم با گذراندن دوره های آموزشی فراوان و گذشتن از فاکتور های مختلف انتخاب شده و مشغول به کار میشن

- ارائه برنامه فوق شخصی و متناسب با شرایط هر دانش آموز . طوریکه که هر برنامه مختص به یک دانش آموز هست و با توجه به تک تک ویژگی های او نوشته میشه

- تماس های هفتگی منظم و پر بازده . این تماس ها به صورت هفتگی با دانش اموز برقرار میشه و به تمام سوالات پاسخ داده میشه.همچنین هر بار مسیر کنکور رو روشن تر میکنه

- بررسی حرفه ای گزارش کار ها و ارائه نکات مهم به دانش آموز به صورت شبانه. مشاوران ما در پایان هر روز به بررسی کامل عملکرد شما در طول روز می پردازن و با ریزبینی فراوان نکات خوبی رو یاد آور میشن.البته ناگفته نماند که شما میتونین در هر ساعت از شبانه روز با مشاورتون در ارتباط باشین و سوالاتتون رو بپرسین. چون برای ما خیلی مهمه که تو کارتون هیچ شک و تردیدی نباشه و از وقت با ارزشتون بهتنرین استفاده رو ببرین : ) https://notruphil.com/

- برگزاری آزمون های مختلف و با کیفیت. آزمون ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار میشه و شما همه جا بهش دسترسی دارین

- برگزاری کارگاه های مشاوره ای انگیزشی

- سایت و اپلیکشن نوتروفیل که معجزه س تو عرصه کنکور. زمانی که جزو خونواده بزرگ نوتروفیل بشی خیلی بیشتر باهاش آشنا میشی و حسابی لذت میبری ازش

 

خب الان دیگه شک ندارم که سوالت اینه ، چطور میتونم همراه این خونواده بشم ؟

خیلی ساده ست ! برای این کار میتونی در تلگرام یا سایتشون درخواست خودت رو ثبت کنی . با بررسی رفتار ها و ویؤژگی های خودت و انتظاراتت از طریق فرم های مخصوص ،بهترین مشاور متناسب با چیزی که هستی و میخوای برات انتخاب میکنن و کارتون رو از همون لحظه شروع خواهید کرد.

همچنین در سایت نوتروفیل قسمتی تعبیه شده که خود تو میتونی اونجا متناسب با انتظاراتی که داری مشاورت رو انتخاب کنی . دیگه چی بهتر از این .... : )

 

منبع : نوتروفیل

 

 

 

 

ماساژ صورت روشن

ماساژ صورت روشن

 

    ابتدا پوستتان را تمیز کنید. قبل از انجام ماساژ، به صورت صحیح پوستتان را شست و شو دهید. چهره خود را با استفاده از پاک کننده یا روغن ملایم پاک کنید، آن را با آب آشامیدنی شستشو دهید، سپس صورت خود را با حوله خشک کنید.

    لایه‌ای از روغن روی صورت اعمال کنید. در آموزش ماساژ صورت نباید از قلم انداخت که با استفاده از کمی روغن، انگشتان دست خود را به آرامی روی صورت خود حرکت دهید، آن را روی پوست نکشید. ماساژ صورت را روشن و درخشان می‌کند. می‌توان ترکیبی از روغن‌های فرموله شده مخصوص چهره را استفاده کنید یا تنها یک روغن را انتخاب کنید که با نوع پوست شما تناسب دارد. روغن بادام، آرگن و ججوبه روغن‌های مناسبی برای ماساژ صورت هستند که منافذ صورت را از بین نمی برند.

 

    برای پوست‌های بسیار خشک، روغن آرگان یا بادام را انتخاب کنید.

    برای پوست متوسط و چرب، ججوبه یا ترکیبی از ججوبه و روغن کرچک را انتخاب کنید.

    اگر نگران استفاده از روغن روی پوست هستید، از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

از دایره‌های وسیع استفاده کنید، از زیر گوش خود، به سمت گلو پایین بیایید و از خط فک خود استفاده کنید.

 

باید کمی قوی صورتتان را لمس کنید. خیلی سخت نیست چون ماساژ صورت مانند ماساژ بافت‌های عمیق پوست نیست زیرا پوست روی صورت شما حساس‌تر است. اگر برایتان سخت است می‌توانید برای انکه از دستگاه‌های مخصوصی مثل فیس براش استفاده کنید(توضیح در انتهای متن).

 

4. دو طرف چهره خود را ماساژ دهید. با استفاده از دایره‌ای بزرگ، اطراف فک را ماساژ دهید. گوشه‌های دهان، کنار بینی‌ها و گونه‌های خود را بمالید. پوست خود را بالا ببرید، سپس بیرون بکشید. یک دقیقه این کار ادامه دهید.

https://v.gd/xi1Ojg

5. پیشانی خود را ماساژ دهید. با یک حرکت دایره‌ای وسیع هر دو طرف پیشانی خود با همان زمان ماساژژ دهید. از نزدیکی معابد خود شروع کنید و به تدریج به سمت وسط پیشانی خود حرکت کنید، سپس به طرفین برگردید. یک دقیقه این کار را ادامه دهید.

 

6. چشم خود را ماساژ دهید. انگشتان دست خود را به آرامی روی گوش‌های خود قرار دهید. آن‌ها را در اطراف گوشه‌های خارج از چشمان خود قرار دهید، آنها را به آرامی زیر چشمان خود قرار دهید و انگشتان خود را در گوشه‌های چشم خود ببندید. در کنار طرف بینی و در کنار خطوط چهره خود ادامه دهید. حرکت را برای یک دقیقه تکرار کنید.

 

    ماساژ چشم به مبارزه با چهره‌های پف کرده کمک می‌کند و این ناحیه را روشن‌تر و جوان‌تر می‌کند.

    در صورت لزوم از روغن اضافی استفاده کنید تا انگشتانتان پوست ظریف اطراف چشم را زیاد نکشد.

 

7. با تکمیل ماساژ هر ناحیه از صورت یک بار دیگر کار را از سر بگیرید. به آرامی ماساژ هر بخش از چهره خود را دوباره انجام دهید. وقتی ماساژ شما کامل است که پوست شما روشن تر، تازه‌تر و جوان‌تر شده باشد.

 

https://www.diigo.com/item/note/7seqz/q3cv?k=08cfd4beff268e30252ce9903867c2fb  

https://telegra.ph/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%98%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-12-21    

https://unitedkingdom13.blogspot.com/2023/12/blog-post_98.html      

https://penzu.com/p/eee5d77d7fa3c7f3              

https://www.evernote.com/shard/s556/sh/54337649-adca-fb45-e885-a3612b8711af/Q58PGN8Nrec0mXPzS5TEp_unbZRQhQwYw0VTHyZz0dq48bBaOLz9IinGoQ           

https://sites.google.com/view/sdferew35443/home       

https://www.dailystrength.org/journals/ay-jdh-w-pry-dryyy-wq-yt-drd  

https://bow-memory-4fd.notion.site/92e009dfa9d3445e91175fc17e4f2983?pvs=4          

https://app.box.com/s/jbx9d7ynk58zkxxjn4jhjrbt3hzh4n6h         

https://zenwriting.net/ubaid214/ay-jdh-w-pry-dryyy-wq-yt-drd

https://site-3011809-3751-3842.mystrikingly.com/blog/c8063e672d4    

https://anotepad.com/notes/57ancsp7

https://mydreamangels.mn.co/posts/47429184                

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ!

همراهان گرامی سامسونگ تل شایان ذکر است بعد از اینکه گلکسی اس۲۳ اولترا را در رویداد سامسونگ آنپکد ببینیم تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که اپل, گوگل و بقیه چگونه می خواهند از آن پیشی بگیرند.

 

این کار برای امسال بسیار سخت خواهد بود. ما مدت ها قبل از عرضه یک گوشی هوشمند جدید, آگاهی بسیار خوبی از قطعات تشکیل دهنده آن داریم. از آنجایی که بیشتر تولیدکنندگان از یک قطعه ساز خرید می کنند, برای یک گوشی ساز بسیار سخت است که خود را از بقیه جدا کند.عرضه یک تلفن همراه در اول چرخه عرضه سالانه بسیار جسورانه است.

نوآوری

https://did.li/5liZH

زمانی که صحبت راجع به بازاریابی محتوا می‌شود، نوآورانه‌ترین کمپین‌ها آن‌هایی هستند که راجع به مصرف‌کنندگان باشند نه راجع به محصول. اپل و سامسونگ هر دو در این کار شرکت‌های موفقی هستند.

 

کمپین Your Verse اپل در سال ۲۰۱۴ داستان شما را روایت می‌کند. این کمپین نشان می‌دهد که چگونه افراد مختلف از آی‌پد برای انجام کارهای خارق‌العاده استفاده می‌کنند، مانند اینکه چگونه یک انسان ناشنوا با استفاده از برنامه‌های ترجمه‌گر در کل دنیا سفر می‌کند و یا اینکه چگونه یک طراح رقص، به فعالیت‌ حرفه‌ای خود در بالیوود می‌پردازد.

 

در همین حین، سامسونگ با کمپین “اثر هنری فوق‌العاده” که نمایانگر استفاده‌های هنرمندانه از مداد مخصوص Galaxy Note بود، قدرت گجت‌های خود را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند رکورد گینس را در مشارکت بیشترین تعداد هنرمند (بیش از ۳۰۰ هزار نفر) در بوجود آوردن یک اثر هنری بشکند.

 

در سوی مقابل مدتی قبل بود که اپل با راه‌اندازی World Gallery، تصاویر فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت که با iPhone 6 در سراسر جهان گرفته شده بودند. البته گفتنی است که بسیاری معتقدند که اپل نیازی به بازاریابی محتوا ندارد چراکه ابزارهایی را توسعه می‌دهد که همه مردم جهان برای تولید بهترین محتوای ممکن از آن استفاده می‌کنند.

 

اپل را می‌توان شرکتی نوآورتر در بازاریابی محتوا دانست.

گوشی‌های ۵G شرکت سامسونگ

 

پس از شرکت اپل، رقیب همیشگی‌اش سامسونگ وجود دارد که توانسته رقابتش را تا حدی با اپل حفظ کند. این شرکت اخیرا رتبه سوم را در لیست پر فروش‌ها با انتشار گلکسی‌ای ۱۰ به دست آورده و فروشی معادل ۳۰.۳ میلیون عدد داشته است. گلکسی‌ای ۵۰ و‌ای ۲۰ نیز با کسب رتبه چهارم و پنجم تواسته‌اند شرکت سامسونگ را سربلند نگه دارند. این در حالی است که پرچمدار این شرکت حتی در ده گوشی پرفروش قرار نگرفته، با وجود آن که پرچمداران این شرکت در سال ۲۰۱۸ رتبه هفتم و هشتم را داشتند. شرکت سامسونگ، اما توانسته است در بازار فروش گوشی‌های با فناوری ۵G رتبه اول را کسب کند و با فروش ۲.۶ نسخه گلکسی نوت پلاس در صدر قرار گیرد. پس از سامسونگ شرکت‌هایی مانند هوآوی، ویوو و اوپو حضور دارند. گفتنی است گوشی‌های ۵G با مجموع فروش ۱۴.۷ میلیون نسخه، تنها یک درصد از فروش کل گوشی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

آیفون و سامسونگ رقبایی با رقابت تنگاتنگ!-سامسونگ تلپلتفرم بهتر برای تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۲

 

پلتفرم تلفن همراه را در نظر بگیرید.سال گذشته سامسونگ, گلکسی اس ۲۲ اولترا را با تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ عرضه کرد. این بهترین پلتفرمی بود که می توانستید جدا از آیفون خریداری کنید، اما این پلتفرم در انحصار سامسونگ نبود. زمانی که سامسونگ, گلکسی زد فولد ۴ را در ماه آگوست معرفی کرد, زمان ارتقاء به اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ فرا رسیده بود.

 

بدتر از آن، گلکسی اس ۲۲ سال گذشته در تمام مناطق با آخرین تراشه کوالکام عرضه نشد.در بعضی مناطق با پلتفرم سامسونگ اگزینوس عرضه شد و آزمایشات نشان داد که دستگاه های کوالکام گوشی های بهتری بودند.

 

امسال سامسونگ ریسک نمی کند. نه تنها هر منطقه پلتفرم موبایل جدید کوالکام اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ را دریافت می کند، سامسونگ تراشه بهتری هم نسبت به رقبا ارائه می دهد که احتمالا آن را تبدیل به قوی ترین گوشی که می توانید بخرید می کند. شایعات حاکی از آن است که کوالکام سرعت اسنپ دراگون را در گوشی های سامسونگ افزایش خواهد داد تا نسبت به بقیه گوشی هایی که از اسنپ دراگون۸ نسل ۲ استفاده می کنند سریع تر عمل کند.

 

البته قطعا تا پایان سال چیپست های سریع تراز کوالکام هم خواهیم دید. سامسونگ تا آخر سال بهترین عملکرد را نخواهد داشت ولی این امکان وجود دارد که با عرضه گلکسی زد فولد ۵ به در ماه آگوست, سامسونگ از این عنوان دفاع کند.

حسگر دوربین وحشتناک ۲۰۰ مگاپیکسلی

 

اگر تا اینجا شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس۲۳ را دنبال کرده باشید می داند که تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ هیجان انگیز ترین ارتقاء سخت افزاری آن نیست، کوالکام ماه هاست که از شراکت انحصاری با گلکسی اس۲۳ می‌گوید. حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ اما گام بزرگی در کیفیت عکس است و ما را به شدت هیجان زده کرده است.

 

به گفته کوالکام پردازنده سیگنال تصویر اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ می تواند تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی را پردازش کند، اما این به معنای آن نیست که تولیدکنندگان از تمام حجم داده های این حسگر استفاده کنند. طبق شایعات سامسونگ از حسگر ایزوسل اچ.پی۲ خود استفاده خواهد کرد که در زمینه عکاسی در نور کم و کیفیت از تمام رقبا بهتر است.

 

عکاسی با تلفن همراه فقط در تعداد پیکسل خلاصه نمی شود.اگر پیکسل ها برای جمع آوری نور کوچک باشند کیفیت بالا برای گرفتن عکس خوب کمکی نمی کند. تلفن های همراه به لنز سریع و نرم افزار مناسب برای قرار دادن اجزا در کنار هم نیز نیاز دارند. با توجه به تجربیات گذشته ما با گوشی های سامسونگ ما بسیار مشتاق دیدن عکس هایی که گلکسی اس۲۳ الترا با شاتر جدیدش می گیرد هستیم.

http://clients1.google.fm/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.pa/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://ditu.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.tj/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.rw/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.om/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.co.uz/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.ag/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.et/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.md/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.ly/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://google.com.bz/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

معجون و دمنوش برای لاغری در شب

معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

 

 

کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد است. روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از معجون و دمنوش‌های لاغری است. این معجون‌ها و دمنوش‌ها معمولاً از ترکیب چند گیاه دارویی تهیه می‌شوند که هر کدام خواص مختلفی برای سلامتی و کاهش وزن دارند.

 

معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند در طول روز رژیم غذایی سالمی داشته باشند و در شب نیز از نوشیدنی‌های سالم و مفید استفاده کنند. این معجون‌ها و دمنوش‌ها می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن، کاهش اشتها و چربی سوزی کمک کنند.

 

انواع معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

در ادامه به معرفی چند نوع معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌پردازیم:

 

 معجون سیب و دارچین: سیب و دارچین هر دو دارای خواص چربی سوز هستند. سیب حاوی فیبر است که باعث افزایش احساس سیری می‌شود و دارچین نیز به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند. برای تهیه این معجون، یک سیب متوسط را پوست بکنید و همراه با یک قاشق چایخوری دارچین در یک لیوان آب بجوشانید. سپس آب را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش زنجبیل و لیمو: زنجبیل و لیمو نیز از دیگر مواد طبیعی چربی سوز هستند. زنجبیل به افزایش متابولیسم بدن و لیمو به کاهش اشتها کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک تکه زنجبیل تازه را رنده کنید و همراه با یک لیوان آب جوش و یک قاشق چایخوری عسل در قوری بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش گزنه و نعناع: گزنه و نعناع نیز دارای خواص چربی سوز و ادرار آور هستند. گزنه به دفع سموم بدن و نعناع به کاهش اشتها کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک قاشق غذاخوری گزنه خشک و یک قاشق غذاخوری نعناع خشک را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و میل کنید.

 

 دمنوش چای سبز و لیمو: چای سبز یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های لاغری است. این چای به افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی کمک می‌کند. لیمو نیز به کاهش اشتها و بهبود هضم غذا کمک می‌کند. برای تهیه این دمنوش، یک قاشق چایخوری چای سبز را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس قوری را روی حرارت قرار دهید تا آب بجوشد. پس از جوشیدن، دمنوش را از صافی رد کنید و یک قاشق چایخوری عسل و یک برش لیمو به آن اضافه کنید.

 

نکات مهم در مصرف معجون و دمنوش برای لاغری در شب

 

 قبل از مصرف هرگونه معجون یا دمنوش لاغری، با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 

 معجون و دمنوش لاغری را به  جایگزین وعده‌های غذایی اصلی مصرف نکنید.

 

 از مصرف بیش از حد این معجون‌ها و دمنوش‌ها خودداری کنید.

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.attari-pardisan.ir

 در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت، مصرف معجون یا دمنوش لاغری را قطع کنید.

 

نتیجه گیری

 

معجون و دمنوش برای لاغری در شب می‌تواند به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک کند. با این حال، توجه به نکات مهم در مصرف این معجون‌ها و دمنوش‌ها ضروری است.

 

https://mydreamangels.mn.co/posts/45837596

https://postheaven.net/greeeen1/pr-msrf-tryn-dwyh-hy-jhn

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24874415

https://keywebco.mn.co/posts/45837609

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:32839918

https://www.pearltrees.com/greeen/3red/id73150787/item558727443

https://cape-wave.mn.co/posts/45837616

https://www.tumblr.com/ubaid214/734683982494613504/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86?source=share

https://justpaste.it/49nz8

https://writeupcafe.com/%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/#google_vignette

https://telescope.ac/educators/qdijkenossal8idrwlnudw

 

اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

 

 

بازاریابی محتوایی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر استراتژی بازاریابی است. محتوای خوب می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب‌سایت و ایجاد مشتری منجر شود. هوش مصنوعی (AI) ابزار قدرتمندی است که می‌تواند به بازاریابان محتوایی در انجام کار خود کمک کند.

 

در این مقاله، به بررسی اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی می‌پردازیم. ابتدا، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی را بررسی می‌کنیم. سپس، برخی از کاربردهای خاص هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی را معرفی می‌کنیم. در نهایت، چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی را مورد بحث قرار می‌دهیم.

 

مزایا استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

هوش مصنوعی می‌تواند مزایای زیادی برای بازاریابان محتوایی داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:

 

تولید محتوای هدفمندتر:*هوش مصنوعی می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌های مخاطبان و ایجاد محتوایی که برای آنها جذاب است استفاده شود. این امر می‌تواند به افزایش نرخ تعامل و تبدیل منجر شود.

تجزیه و تحلیل داده‌های محتوا:*هوش مصنوعی می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌های محتوایی مانند ترافیک وب‌سایت، نرخ کلیک و نرخ تبدیل استفاده شود. این اطلاعات می‌تواند به بازاریابان محتوایی کمک کند تا عملکرد محتوای خود را بهبود بخشند.

خودکارسازی کارهای تکراری:*هوش مصنوعی می‌تواند برای خودکارسازی کارهای تکراری مانند برنامه‌ریزی پست‌های رسانه‌های اجتماعی و پاسخ به نظرات استفاده شود. این امر می‌تواند به بازاریابان محتوایی کمک کند تا زمان خود را صرف کارهای خلاقانه‌تر کنند.

http://tinyurl.com/mruv9ydw

کاربردهای خاص هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

هوش مصنوعی می‌تواند در طیف گسترده‌ای از کاربردهای بازاریابی محتوایی استفاده شود. برخی از کاربردهای خاص هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی عبارتند از:

 

تولید محتوای شخصی‌سازی‌شده:*هوش مصنوعی می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌های مخاطبان و ایجاد محتوایی که برای هر فرد خاص جذاب است استفاده شود. این امر می‌تواند به افزایش تعامل و وفاداری مشتری منجر شود.

تولید محتوای خلاقانه:*هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای خلاقانه مانند فیلم‌های کوتاه، پادکست‌ها و محتوای تعاملی استفاده شود. این امر می‌تواند به جلب توجه مخاطبان و ایجاد تأثیر ماندگار کمک کند.

تجزیه و تحلیل داده‌های محتوایی:*هوش مصنوعی می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌های محتوایی مانند ترافیک وب‌سایت، نرخ کلیک و نرخ تبدیل استفاده شود. این اطلاعات می‌تواند به بازاریابان محتوایی کمک کند تا عملکرد محتوای خود را بهبود بخشند.

 

چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی

 

با وجود مزایای زیادی که هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوایی دارد، چالش‌هایی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. برخی از چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی عبارتند از:

 

هزینه:*هوش مصنوعی می‌تواند یک فناوری گران‌قیمت باشد.

تخصص:*استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی به تخصص و دانش خاصی نیاز دارد.

تأثیر بر کارمندان:*هوش مصنوعی می‌تواند منجر به از دست دادن شغل برای برخی از کارمندان بازاریابی محتوایی شود.

 

نتیجه‌گیری

 

هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به بازاریابان محتوایی در انجام کار خود کمک کند. با این حال، مهم است که قبل از استفاده از هوش مصنوعی، مزایا و چالش‌های آن را در نظر بگیرید.

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.aslematlab.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Faslematlab.com

https://pain-management.hellobox.co/6574745                             

https://www.consult-exp.com/blogs/90855/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%86%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A3%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7                     

https://www.nasseej.net/blogs/104790/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%86%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A3%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7                              

https://linkspreed.com/read-blog/68454                            

https://myworldgo.com/forums/topic/119198/thbt-sfarsh-twlyd-mhtwa/view/post_id/1291763                              

https://writeupcafe.com/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%db%8c%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%9b-%d8%b9%d9%86%d8%b5%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c/                      

https://green1.bloggersdelight.dk/2023/12/07/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/                 

https://visbn.mn.co/posts/46685868                    

https://yizhanverse.mn.co/posts/46685863                       

https://tc-2345.mn.co/posts/46685870               

https://machineintelligence.mn.co/posts/46685871                      

https://israelafrica.mn.co/posts/46685874                         

 

ویژگی های منحصر به فرد سایبان فرفورژه

ویژگی های منحصر به فرد سایبان فرفورژه

 

همان طور که یاد آور شدیم ؛ از سایبان فرفورژه سردرب ورودی ساختمان بیشتر برای نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند. این نوع از سایبان ها دربردارنده بعضی از ویژگی های خاص است

که انتخاب آن ها را به عنوان اولین انتخاب اصلی افراد به منظور پوشش سقف پارکینگ ، پاسیو، حیاط خلوت، تراس قرار می دهند. از دیگر نکات مهم این نوع از سایبان ها می توان به زیبایی خیره کننده فرفورژه آن ها و نیز رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی بسیار خاصی را به وجود می آورند. از ورق های بالای سایبان ورودی ساختمان به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق حرارتی و صوتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردهای سایبان ورودی ساختمان امروزه به اندازه ای بالاست که استفاده از آن ها جانشینی برای سایبان های شیشه ای بالاتر رفته است .

ورقه های آردواز سقف چگونه ساخته می شوند؟

 

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود. دقت داشته باشید که اجرای آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است.

نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با انواع مدل های سقف شیروانی

 از خرید شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند .

که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.

 

 

 

سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

 جنس سقف های شیراونی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری متال ساز