چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

انزال زود رس و راه درماني آن

انزال زود رس و راه درماني آن

 

انزال زودرس زماني اتفاق مي افتد كه مرد زودتر از آنچه كه همسرش دوست دارد در طول رابطه جنسي دچار انزال شود. انزال زودرس يك شكايت شايع جنسي است. برآوردها متفاوت است ، اما از هر 3 مرد 1 نفر مي گويند كه اين مشكل را در برخي مواقع تجربه مي كنند. براي درمان زود انزالي ميتوانيد با مشاور در ارتباط باشيد.

 

تا زماني كه به ندرت اتفاق مي افتد ، جاي نگراني نيست. با اين حال ، ممكن است با انزال زودرس تشخيص داده شود اگر:

هميشه يا تقريباً هميشه در عرض يك دقيقه پس از نفوذ انزال كنيد

نمي توانند انزال را در طول مقاربت در تمام يا تقريباً همه زمان ها به تأخير بيندازند

احساس ناراحتي و سرخوردگي كنيد و در نتيجه از صميميت جنسي اجتناب كنيد

هر دو عامل رواني و بيولوژيكي مي توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. اگرچه بسياري از مردان از صحبت كردن در مورد آن خجالت مي كشند ، اما انزال زودرس يك بيماري شايع و قابل درمان است. داروها ، مشاوره و تكنيك هاي جنسي كه انزال را به تأخير مي اندازد - يا تركيبي از اين موارد - مي تواند به بهبود رابطه جنسي براي شما و شريك زندگي شما كمك كند.

 

علائم

علامت اصلي انزال زودرس عدم توانايي در تاخير در انزال بيش از يك دقيقه پس از نفوذ است. با اين حال ، اين مشكل ممكن است در همه موقعيت هاي جنسي ، حتي در هنگام خودارضايي رخ دهد.

 

انزال زودرس را مي توان به صورت زير طبقه بندي كرد:

 

مادام العمر (اوليه). انزال زودرس مادام العمر در تمام يا تقريباً همه زمانها با اولين برخورد جنسي شما اتفاق مي افتد.

اكتسابي (ثانويه). انزال زودرس پس از تجربه جنسي قبلي بدون مشكلات انزالي ايجاد مي شود.

بسياري از مردان احساس مي كنند علائم انزال زودرس دارند ، اما علائم با معيارهاي تشخيصي زود انزالي مطابقت ندارد. در عوض اين مردان ممكن است انزال زودرس متغير طبيعي داشته باشند ، كه شامل دوره هاي زود انزالي و همچنين دوره هاي انزال طبيعي است.

 

زمان مراجعه به پزشك

 

در صورت انزال زودتر از آنچه مي خواهيد در اكثر روابط جنسي با پزشك خود مشورت كنيد. معمولاً براي مردان از بحث در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسي احساس خجالت مي كنند ، اما اجازه ندهيد كه شما را از صحبت با پزشك باز دارد. انزال زودرس يك مشكل شايع و قابل درمان است.

 

براي برخي از مردان ، مكالمه با پزشك ممكن است نگراني هاي مربوط به انزال زودرس را كاهش دهد. به عنوان مثال ، شنيدن اينكه انزال زودرس گاه به گاه طبيعي است و زمان متوسط ??از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقيقه است ، ممكن است اطمينان بخش باشد.

لينك مطلب: https://t1p.de/2ouj

 

حقايقي درباره پكيج هاي دوربين مداربسته در بازار

حقايقي درباره پكيج هاي دوربين مداربسته در بازار

مدتيست در بازار چند عدد دوربين مداربسته و دستگاه ضبط به همراه متعلقات تحت عنوان پكيج دوربين مداربسته به فروش ميرسد.

قيمت اين پكيج ها بسيار مناسب بوده و به همين دليل اكثر مردم نياز خود را با اين نوع محصولات برطرف ميكنند.

غافل از اينكه نميدانند هزينه اي كه پرداخت ميكنند بابت چند عدد دوربين و دستگاه ضبط درجه پايين چيني و متعلقات غير استاندارد ميباشد.

متاسفانه دوستاني كه اين محصولات را ارائه ميكنند براي ارزان شدن و ثابت ماندن حاشيه سود خود از معمولي ترين و بي نام و نشان ترين دوربين ها و دستگاه هاي ضبط استفاده ميكنند كه 90 درصد اين موارد گارانتي ندارند و هنگام فروش ادعا ميكنند كه اجناس داراي گارانتي ميباشند ولي در واقع خود آنها پكيج خود را گارانتي  ميكنند و در بسياري از مواقع با دروغ و فريب دوباره مشتريان خود مشكلات پيش آمده اعم از سوختگي دوربين ، كاهش كيفيت تصوير ، سوختگي هارد ديسك و مسائلي از اين قبيل را تقصير نگهداري نادرست كاربر يا خارج بودن از شرايط گارانتي اعلام ميكنند.

جدا از اين موارد ، لوازم مورد نياز ديگري مثل كابل ها نقش مهمي در كيفيت و دوام سيستم ايفا ميكنند كه بازهم به دليل بهره سود بيشتر و قيمت پايين تر در پكيج هاي مذكور از كابل هاي شيلد آلومنيوم و يا مغزي آلومنيوم با رنگ مس استفاده ميشود كه كيفيت و عمر تصاوير را در طولاني مدت به شدت كاهش ميدهد و در بسياري از موارد از كابل هاي تركيبي هم استفاده ميشود كه در آنها از سيم هاي افشان نازك به عنوان رساناي برق استفاده مي شود . اين نوع كابل ها به دليل نزديكي برق كنار تصوير باعث ايجاد نويز در تصوير شده و در گذر زمان به دستگاه و دوربين آسيب جدي وارد ميكند.

همچنين در مواردي ديده شده كه دوربين هارا با لنز سوني معرفي ميكنند و يا كل پكيج را ساخت كشور كره اعلام ميكنند. در رابطه با لنز سوني لازم است بگوييم كه عموما دوربين هاي مداربسته به دو دسته ccd و cmos تقسيم ميشوند.

در واقع منظور همان هسته پردازنده تصوير است كه در دنيا فقط چند كمپاني بزرگ و معتبر اقدام به توليد آنها ميكنند مثل سوني ، شارپ و …. پس هنگام شنيدن اين واژه (لنز سوني) بدانيد كه منظور چيست.

در ضمن تمامي محصولات مداربسته داخل بازار ايران غير از چند برند معروف همگي ساخت كشور چين هستند.

نتيجه گيري كلي در رابطه با پكيج هاي دوربين مداربسته :

1- هنگام خريد سعي كنيد از برند بودن دوربين ها و خصوصا دستگاه ضبط اطمينان پيدا كنيد.

برند هاي معتبر و قيمت مناسب بازار ايران:

HIKVISION

DAHUA

CNB

HIVISION

EVERSMART

2- از گارانتي معتبر اجناس مطمئن شويد.

معمولا شركت هاي ارائه كننده گارانتي داراي وب سايت و شماره ثبت و اينماد ميباشند.

از كجا بفهميم جنس مورد نظر برند معتبر است يا نه؟

هر دوربيني كه برند واقعي باشد داراي سريال يا شماره مدل معتبر است.

كافيست شماره مدل دوربين را بپرسيد يا از زير دوربين رويت كنيد و بعد آن را در قسمت جستجوي سايت گوگل تايپ كنيد . اگر نتيجه فوق شامل چندين سايت با آدرس هاي متفاوت بود و همچنين در قسمت جستجوي عكس گوگل تصوير همان دوربين به صورت متوالي نمايش داده شد بدانيد آن محصول برند است و شناسنامه دارد. به عنوان مثال اين يك شماره مدل از دوربين هايك ويژن ميباشد.

DS-2CE55C2P(N)-IRP

بعد از جستجو در گوگل به نتايج فوق خواهيد رسيد.

و در آخر نكته اي مهم در اينباره:

قيمت دوربين با برند معتبر ممكن است كمي گرانتر از دوربين هاي تقلبي  باشد.

به عنوان مثال در نظر بگيريد كه شما يك پكيج ارزان قيمت 4 دوربيني را با  مبلغي به صورت فرض حدود 1ميليون چهارصد هزار تومان تهيه كرديد ،و  قرار باشد 200 تا 400 هزار تومان بيشتر هزينه كنيد و در عوض از برند معتبر استفاده كنيد ، صاحب سيستمي با كيفيت و با عمر طولاني و همچنين با گارانتي معتبر شركتي خواهيد شد و در نهايت امر اصلا اين رقم مابه تفاوت ارزش چنين ريسك بزرگي ندارد.

يا در مواقع سرقت يا به هر دليل ديگري نياز به دسترسي تصاوير ضبط شده داشتيد ، ميتوانيد با اطمينان خاطر از كيفيت و صحت وجود ، از آنها استفاده كنيد .

در مواردي ديده شده دستگاه غير استاندارد خود به خود خاموش شده يا از ضبط متوالي ايستاده ، همچنين در مواردي باعث از بين رفتن هارد ديسك شده و فروشنده عيب دستگاه خود را نپذيرفته و دليل اتفاق را نوسان برق عنوان كرده و شامل گارانتي خود ندانسته.

نكته پاياني :

دستگاه هاي ضبط داراي برند هميشه از نرم افزارهاي قدرتمند و اختصاصي بهره مند هستند و در زمان انتقال تصوير روي موبايل و رايانه بسيار كم مشكل و با كاربري ساده و محيط جذاب هستند ولي دستگاه هاي ارزان قيمت و تقلبي از برنامه هاي عمومي استفاده ميكنند و كار كردن با آنها اكثرا دشوار و گيج كننده است همچنين امكان هك شدن و دسترسي افراد سودجو به تصاوير دوربين هاي شما بسيار زياد است.

  1. دوربين مداربسته چيست؟
  2. تجهيزات دوربين مداربسته
  3. انواع دوربين مدار بسته
  4. بهترين دوربين مدار بسته

 

 

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

به طور كلي قطع و وصل شدن تصوير در دو حالت ديده مي شود: يا اينكه تصوير به طور كلي قطع شده و مجددا بعد از چند ثانيه وصل مي شود و يا اينكه بخشي از تصوير به شدت تيره شده و تصوير آن قابل ديدن نيست. اين موضوع امكان دارد به علت مشكل قطعاتي مثل بك لايت، مين برد، پاور و يا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما همواره با اين اشكالي روبرو شده است بايد براي حل اشكال سريعتر دست به كار شده و اشكال را حل كنيد. براي اين كار مي توانيد از متخصصين نمايندگي سرويس تي وي كمك بخواهيد. اين نمايندگي يكي از بهترين و مجهزترين نمايندگي تلويزيون در تهران است كه همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعين ارائه مي كند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلويزيون آشنا مي شويد.

علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

اشكالات مختلفي در سخت افزار تلويزيون امكان دارد باعث قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون شود. براي حل اين اشكال بايد قبل از هر چيز علل ايجاد اين اشكال -با بررسي دقيق- شناسايي شود. در ادامه مهمترين عللي كه امكان دارد باعث ايجاد اين اشكالي در تلويزيون شوند را بررسي مي كنيم. دقت كنيد كه تشخيص دليل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصين خبره انجام مي شود. در اين رابطه آن ها با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند، تلويزيون را بررسي مي كنند. آن ها بعد از بررسي امكان دارد به يكي از علل زير برسند:

مشكل بك لايت تلويزيون

مشكل لامپ هاي تصوير، يكي از رايج ترين علل قطع شدن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، وقتي كه يك يا چند لامپ خراب شود و از كار بيفتد به تدريج تعداد لامپ هاي خراب بيشتر شده و با سوختن كامل سري لامپ، تصوير تلويزيون كاملا قطع مي شود. اين امر در تلويزيون هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت تر است. وقتي كه يك سري از لامپ ها خراب شود، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سري خراب براي يك لحظه روشن شده و مجددا خاموش مي شود. اگر اشكال تصوير از بك لايت باشد در اين صورت با تعويض آن اشكال برطرف خواهد شد. مي توانيد براي تعويض قطعات با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل مين برد تلويزيون

مين برد يكي از قطعاتي است كه با تصوير تلويزيون و قطعاتي كه باعث نمايش تصوير مي شوند ارتباط تنگاتنگي دارد. اختلال در اين قطعه، تأثير نامطلوبي بر تصوير دارد و امكان دارد يكي از علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون باشد. در شرايطي كه مين برد مشكل داشته باشد حتي امكان دارد تلويزيون به صورت خودكار خاموش و روشن شود. براي تعمير تلويزيون سامسونگ و سوني، ال جي و ... مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل در پنل تلويزيون

ضعيف شدن پنل و يا قطع اتصالات آن هم مي تواند يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار بر قطع شدن تصوير باشد. اگرچه اين موضوع امكان دارد به ندرت اتفاق بيفتد اما كار كردن بيش از حد تلويزيون، ضربه خوردن و ريختن مايعات روي تلويزيون مي تواند باعث اختلال در عملكرد پنل شود. تشخيص مشكل پنل تنها توسط متخصصين صورت مي گيرد. در صورت نياز به خدمات تخصصي مرتبط با اين بخش از تلويزيون مي توانيد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سامسونگ يا سوني و ال جي تماس بگيريد.

مشكل برد پاور

يكي از بخش هايي كه در تلويزيون نقش مهمي ايفا مي كند برد پاور است. اين قطعه با تقسيم جريان الكتريكي بين قطعات مختلف، انرژي مورد نياز را براي فعاليت آن ها تأمين مي كند. چنانچه اين قطعه خراب شده و يا اينكه ضعيف شده باشد، يكي از بخش هايي كه تحت تأثير قرار مي گيرد، مربوط به تصوير است. در شرايط مشكل برد پاور معمولا يا تصوير به طور كلي قطع شده و يا اينكه به شدت تيره مي شود.

حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

براي حل اين اشكال اول بايد علت ايجاد آن مشخص شود. بعد از اين موضوع مي توان اقدام به حل قطع شدن تصوير در تلويزيون كرد. پس اگر ريشه اشكال برگرفته از مشكل بك لايت، مين برد، برد پاور و يا پنل باشد در اين صورت با تعمير يا تعويض اين قطعات، اشكال برطرف مي شود. حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها بعد از بررسي تلويزيون و بررسي آن توسط تعميركار هاي تعمير تلويزيون صورت مي گيرد. البته دقت كنيد هريك از قطعاتي كه مشكل داشته باشند امكان دارد آسيب آن ها در حدي باشد كه امكان تعمير نداشته باشند. در اين صورت راه حل اشكال تنها با تعويض قطعات عملي مي شود.

براي تعمير تلويزيون در منزل با ما تماس بگيريد

اگر در طول روزهاي اخير شاهد ايجاد اشكال در عملكرد تلويزيون خود بوده ايد اما به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه را نداريد مي توانيد از خدمات سرويس در محل تلويزيون كمك بگيريد. مزيت اين سرويس عدم نياز به جابجايي تلويزيون، كاهش هزينه هاي مشتري و صرفه جويي در زمان است. همينطور از اين طريق شما مي توانيد بر همه فرآيندهاي تعمير نظاره گر باشيد. براي استفاده از اين سرويس بايد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستي مبني بر نياز به حضور كارشناس تلويزيون در محل سرويس تي وي https://servictv.ir را ثبت كنيد.